2021-04-26 12:58:36

Učenici predmetne nastave uključili su se u obilježavanje 4. Dana medijske pismenosti 2021.

U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku i brojnih drugih partnera te pod pokroviteljstvom Ministrastva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja od 19. travnja do 25. travnja održavaju se 4. Dani medijske pismenosti.

Cilj projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, priliku za učenje o medijima. 

Ove godine naglasak je na utjecaju medija na mentalno zdravlje djece i mladih, ali i na problem lažnih vijesti, utjecaju influencera i razvoju vještina kritičkog sagledavanja medijskih sadržaja. 

U obilježavanju Dana medijske pismenosti 2021. sudjelovali su učenici predmetne nastave s učiteljicama hrvatskoga jezika Lidijom Miočić i Gitom Negro.  

Učiteljice su s učenicima 19. i 21. travnja 2021. g. virtualno u aplikaciji Teams provele radionicu i održale predavanje na temu influencera i njihove uloge u životima djece i mladih. Također, učenici su pogledali i obrazovni sadržaj pod nazivom Što da radim bez jutjub(er)a? 

Učenici su kroz radionicu osvijestili pozitivne i negativne strane sadržaja koje objavljuju influenceri na YouTubeu pa su kao pozitivne strane naveli kako takvi sadržaji potiču kreativnost, zabavni su, humoristični, djeluju i na učenikovo samopouzdanje, dok su kao negativne strane naveli kako neki sadržaji nisu primjereni i nemaju dobar utjecaj na djecu i mlade, oduzimaju mnogo vremena, loše utječu na zdravlje, utječu na stavove i razmišljanja, mogu izazvati ovisnost i gubitak kontrole vremena. Kao negativno naveli su i oponašanje viđenoga, nedostatak komunikacije, opasne izvore i zapostavljanje stvarnoga života. 

 

Osnovna škola Jurja Barakovića Ražanac